hej

heeeeej! sitter och har precis duschat, ska snart gå ner och göra te och nått att äta. har bajs ont i huvudet men annars är det toppen.
Idag har jag var i skolan, drog tidigare för att hinna till forum och köpa student present till therese och ett par skor till mig :) har även lagt undan mina älsklingar ( bal skor) som jag ska köpa imorgon! Efter jag vart i forum drog jag hem och duschade,fixade mig innan det var dags att åka till upplandsväsby hem till therese ( min brors tjej) på student mottagning. pappa hämtade mig vid bussen klockan sex och vi var hos therese typ fem över. det var mys och god mat! måste berätta att min söta bror och therese har förlovat sig!! :D


I måndags efter jag gjort uppsatsen tog jag första bästa buss hem till mike där jag spenderade natten!
I tisdags vaknade jag upp hos en mysig person, vi fixade oss och sen drog till bussen! skoldagen var seg och jag drog hem och sov direkt efter plugget. på kvällen var det lag möte och det behövdes eftersom det är lite knas i laget men får se hur det leder. planen senare var att ja skulle åka till mike men fick ej så han kom till mig istället, vi kollade på film och myste innan vi somnade. har sovit med han sen i söndags och älskar att göra det. känns lite tomt nu i sängen utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0