-

Igår när jag kom till Caroline visade det sig att det skulle vara fest där. det kom nice folk och vi hade sjukt kul på dansgolvet hela kvällen! vid halv ett tiden tog jag bussen hem till min Micke där jag spenderade natten, det var mys.
Jag och Micke vaknade vid ungefär tolv, chillade en stund i sängen framför tv innan det var dags att röra sig hemåt.
jag var hemma vid halv två då jag hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och mötte upp natta vid skogsbo. vi åkte till Hemmestahallen för att kolla Värmdö-p94 match. efter matchen drog jag hem fixade mig lite g bussen till ektorp där jag mötte upp Kajsa,Louise,Caroline,Caroline,Felix och Julia. vi drog vidare hem till Lovisa som bjöd på party. kvällen har var nice förutom att det kom för mycket folk och det kaosade eftersom allt folk i världen inte är mogna eller har respekt och förstör. så vid kanske halv tolv tiden så slängde vi ut alla. nu sitter jag hemma, dricker lite te och ska snart stänga av datorn och krypa ner i sängen och sova. imorgon ska jag jobba, önska mig lycka till!
Bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0