-

KÄRLEK:
Är du kär just nu? jaa:) 
Har du någon kille just nu? jaapp
Har du dumpat någon? nej det har jag inte
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? verkligen inte.
Vem kramade du senast? Micke :) 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha nej det skulle ja inte påstå

VÄNNER:
Du brukar vara med? mina vänner ? 
Vem/vilka var du med sist? hmm jag var med micke senast. 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? absolut, utseendet spelar ingen roll.
Är det okej att ha kill-kompisar? haha jaa det har nog alla
Har du pussat någon av dina kompisar? ja 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? haha nej 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nej inte vad jag kommer på, man tappar ju kontakten med med många men man vet att dom alltid finns för en.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? jaaa, jag har ju mina stunder.
När grät du senast? oj det var ett tag sen
Du har gråtit över en kille? jaa
Vem bråkade du senast med? kommer inte ihåg. gillar inte att bråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0