-

i fredags var vi hos eric vid telegramvägen, jag drog dit med Kajsa och några andra. Kvällen var nice och jag hade kul :) Vid ungefär 1-2 drog jag till orminge och mötte upp Micke. vi drog hem till han och sov.
På lördag vaknade vi vid ungefär tolv, vi chillade ett tag i sängen framför tvn innan jag drog hem. när jag kom hem duschade jag och gjorde mat, sen drog jag till hemmestahallen och kollade på vår match mot Värmdö. vi förlorade matchen med 1-3 tror ja:P kommer inte ihåg. Efter matchen drog jag hem och chillade, fixade mig. Min bror körde mig till Caroline där Kajsa också var. Vi drog och mötte upp massa och åkte vidare till Storängen till en snubbe i vår skola. vi var där nån timme innan hans bror kom och dampade och sa att alla skulle dra, vi drog där ifrån och rörde oss vidare till boo hem till Linda!:) vi dansade och hade kul. Vi blev kvar där till tjugo i fyra då vi drog till bussen.
Igår gjorde jag inget speciellt förutom att jag jobbade och det gick super :D jag och madde sålde bra och hade det roligt under runderna :P Idag ska jag försöka stå ut hela dagen i skolan, ja känner mig inte så frisk. efter skolan ska jag nog förbi forum och köpa lite saker ;) sen kanske ja ska träffa Micke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0