-allt mellan himmel och jord

Jag ligger i sängen och lyssnar på musik och gör inte alls mycket! Jag har precis kollat klart på en film.
Ikväll har jag vart hos Olivia och ätit middag, sen spelade vi lite kort och snackade :)
Jag funderar på att krypa ner och sova, men känner att ja inte alls är taggad på att sova ensam inatt. men lär bli så att ja får göra de. Imorgon ska jag träffa Amanda efter skolan, hon ska med mig och fixa en grej sen blir det träning. Har börjat få ont i benhinnerna igen, fick blåmärken efter matchen märkte jag...blir galen!
På onsdag ska vi till romme med skolan :D ja är sjukt taggad men får se hur det går med att åka snowboard eftersom ja inte gjort det på typ två år :P hoppas ifall på att komma hem levande och inga skadade ben i kroppen.
Nu är det slut på ord i skallen, ska stänga ner och vara lite social på mobilen med micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0