helgen

hej hej :)
Sitter och chillar, mitt internet har äntligen börjat funka. har vart knas med det hela dan....Jag håller på att kolla på film och väntar på att micke ska komma till  mig, vi får se vad vi hittar på om vi drar till en polare och krökar eller bara ligger hemma och kollar film.
Idag hade vi match mot djurö, vi kämpade på bra men förlorade med 2-3. Imorgon ska ja kolla på värmdö matchen, sen blir det jobba. är inte så taggade men får bli ;D
Igår efter skolan drog jag till mormors jobb och hälsade på, hämtade lite pengar. sen blev det vidare till forum där jag köpte nya inlägg till mina tränings skor. Jag möte även upp micke och vi drog hem till mig och chillade innan min match:) vi möte älvsjö. vi förlorade med 2-3 den matchen var knas och domarna var totalt efterblivna. När matchen var slut drog jag och micke hem till mig och chillade hela kvällen :) vid kvart över tolv drog han hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0