lite små sjuk

Första skoldagen idag efter lovet, var riktigt otaggad att gå upp tidigit och dessutom sov jag skit dåligt. Vaknade vid sex och kunnde inte somn om för att jag hade har ont i min lever eller något, och har haft det hela dagen:S min hals och hosta börjar bli värre och ja är verkligen otaggad på att bli sjuk just nu...Jag har inte träna ordenkligt på två-tre veckor pga min behinneinflamation så var as taggad att träna upp mig den här veckan och komma igång till matcherna i helgen men det ser ju inte så ljust ut nu...får damp!
Idag efter skolan drog jag till förum och mötte upp Amanda:) vi gick runt och kollade lite i affärer och ja fick med mig en väska hem som jag spannat in länge och kännde att det var dags att det fick följa med hem.
Imorgon ska jag till skolan, får se hur ja mår. efter plugget ska jag träffa micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0