lov

Tjatja
Sitter vid datorn och laddar upp nya bilder på Facebook. Kom precis hem från en rolig och mysig kväll med Emelie och Madde :) vi har kollat på två skräckfilmer och chillat.

I lördags drog jag till vikinghill hem till nån Oscar med Madde,Clara och Lovisa. det var ganska segt men sen blev det bättre stämning. Madde och Lovisa drog lite tidigare än mig och Clara. Dagen efter kom jhonte hem till mig (: vi chillade och kollade filmer, eftersom han somnade ett tag så fick jag sitta ensam och kolla på halva filmen som var läskig :P senare på kvällen kom Olivia hem till mig och vi kollade på film. Idag har jag inte gjort så mycket, jag gick över till Olivia vid elva och vi kollade på nån svensk barn film :P efter den tog vi en runda ner till centrum med hunden för Olivia skulle förbi banken och fixa en sak. När vi kom hem igen var det dags för att baka blåbärs muffins och göra jordgubbs smootie ( stavning? ) Inga kommentarer på hur köket såg ut när vi var klara, muffinsarna vart helt ok men det bästa vi bakat hittills.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova. imorgon har jag inga planer förutom att ja lär vara med jhonte på kvällen. puss på er

Inga kommentarer på våra snygga firsyer ;) bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0