ont i halsen

Vaknade för ett tag sedan, Har vart nere och drukigt en kopp te. min hals var helt ihop när jag vaknade..kunnde inte få fram ett ljud.

Igår vaknade jag upp vid tio hemma hos tony med micke. Kvällen innan hade jag och Olivia åkt till kummelnäs på "fest" var nog mest chill krök. Senare blev det så att olivia ville träffa tim så hon drog och gjorde det så drog jag med micke och tony. Igår möte jag upp Daniella i slussen halv tolv, vi drog till rådmansgatan och fixade naglar. efter fyra långa timmar på salongen hade jag vart att gå :P jag tog bussen hem och hoppade in i duschen och fixade mig. Senare drog jag hem till kajsa där det skulle vara "fest" men blev inte så för vi skulle dra till nån i orminge, det blev knas så jag drog hem och sov.
Idag har jag lite planer annars blir det träffa kajsa eller bara ligga hemma framför tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0