Skönt

hej hej
Nu sitter jag i skolan på min första lektion, vi har bild och har precis gått igenom det vi ska på börja.
Idag slutar jag elva och efter skolan ska jag till forum och köpa min jacka:) sen hem och städa och chilla innan konståkningen.
Igår var jag och Micke  tvungna att gå upp åtta eftersom vi skulle iväg och kolla Värmöds match. Efter match drog till centrum och mötte upp Lovisa och Madde, vi åkte till T-centralen där patrik hämtade upp oss och vi åkte och jobbade. Jobbet gick as bra :D
I lördags kväll kom Micke till mig vid åtta tiden, vi chillade och kollade film till tio då vi drog till ösbydalen på Chill krök. det var lite segt där så vi var inte där länge. När vi kom hem till mig la vi oss i sängen och somnade till en film.

Idag fyller min älskling Rebecca 16!!! :D grattis gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0