-

åååååååååååååå fyfan vad arg jag blir! har suttit nu i typ fem m och skrivit ett skit lång innlägg och helgen men sen när man tryker på spara så lagar hela skiten och jag loggas ut från mitt blogg konto-.- orkar tyvärr inte skriva om allt men kan ta det kort.

I torsdags jobbade jag och det gick inte bra eftersom jag var sjuk och det kan ju inte heller allttid gå bra! efter jobbet drog jag hem till älskling och sov.

I fredag drog jag från mike vid ungefär halv nio medans han låg kvar i sängen och sov vidare, vi hade idrotts dag på björknäs ip. jag var inte alls där länge, drog hem och duschade och fixade mig innan det var dags att dra och jobba igen. vi var inte alls långt bort, utom jobbade vid gubbängen och lite runt om kring där. gick inte heller så bra den dagen också...Efter jobbet drog jag till slussen och mötte upp clara och rebecca:) vi drog vidare hem till mig och fixade oss, förkrökade innan vi tog tolv bussen hem till joel som bjöd på lite kalas med trevligt folk. vi var hemma i gustavsberg vid ungefär tre och mötte bh ett tag innan vi drog till mig och chillade till en sådär lagom full mike kom och sov hos mig.

I lördag skulle jag väcka mike vid halv sju eftersom han skulle med sitt lag och träffa deras nya tränare, gick tyvärr inte bra. efter att försökt en timme så somnade jag om och vi gick upp senare och han åkte till tyresö och rebecca och clara hem, ja drog till stan och träffade kajsa. kollade i affärer och snackade. jag fick med mig hem ett par ballerina skor och en tunika. på kvällen kom rebecca och clara till mig, vi fixade oss och drog först till ett berg på söder var inte alls där länge innan vi drog till maritoget på krök. det var nice och härligt folk. jag och clara drog där ifrån vid ett tiden, vi mötte upp yttring och mike vid skogsbo och drog sedan hem till mig, efter att suttit och snackat i nån timme hemmea hos mig drog yttring hem och vi andra gick och la oss.

Idag söndag vaknade jag upp brevid älskling :) vi låg kvar i sängen ett tag och myste innan det var dags att dra upp. clara drog tidigt på morgonen, vid kvart i två tiden följde ja med mike ner till centrum, han tog bussen hem och jag gick och köpte godis och sen hem och la mig framför en film och sov.

Idag har jag och Mike två månader! älskar dig gubben<3
tiden går fort när det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0