Sitter och håller på att dö av att det kliar så jävla mycket i håret, sitter med min tredje bleknings färg. gjorde två igår men blev inte till räkligt bra:P efter den här gången kan jag lägga i den färgen jag vill ha, mer mörk blont! får se sen vad det blir. Idag har skolan vart seg, jag och johan jobbade super bra på hemkunskapen med vår uppgift vi hållt på med i tre veckor. efter skolan drog jag med clara och rebecca till centrum när dom solade och jag köpte färg. sen blev det en stund på dellan med emelie och natta. nu ska jag fixa klart håret och hoppas på det bästa! olivia kommer till mig senare. och jag saknar min pojke, ska träffa honom imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0