Valborg 2010

hej alla! har inte haft lusten att blogga känner ja men för att hålla igång bloggen så tvingar jag mig till att skriva ett innlägg idag..är galet seg! Igår var skolan grymt kul, vi hade musik redovisning, jag och gabi sjöng lätt inte sådär jätte fint hahah men dom andra spelade bra. Efter skolan drog jag till forum med rebecca,clara och gabi. jag och rebecca gick och träffade micke ett tag eftersom han skulle fixa en sak till oss. vi chillade vid bk nån timme innan jag gabi och clara drog till gustavsberg för att fixa det sista till kvällen, vi väntade i två timmar!!!!! sen när det var klart drog jag och clara hem och fixade oss för kvällen, möte upp rebecca vid skuru stugan vi drog direkt ner till måsungen hem till sam som gick i vår klass i sjuan. han bjöd på lite kalas! vi drog vid nio tiden eftersom vi tog halv tio bussen till gustavsberg, vi fick gå 30 m till asppvik hem till amanda claras syster som hade grill mys på altan! vi var där några timmar innan jag och rebecca gick hem. jag var hemma vid ett och la mig i sängen och somnade direkt.

i torsdags drog jag till stan och shoppade innan jobbet, ja köpte två tröjor ett par skor och en väska. jobbet gick sådär jag ggav upp sista rundan för att ja var på dåligt humör och det gick bajs. tjänade 500-600 ungefär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? :)

2010-05-01 @ 17:23:55
Postat av: josefin

ljus bussen

2010-05-01 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0